Tusen tack till alla er..

som legat i och röstat flitigt på oss!!!  Vi ligger ETTA på P4 TOPPEN för fjärde veckan!!  Ja va säger man.. WOW!!! 😀
Jag blir bara mer och mer inspirerad av den här bekräftelsen, och melodier och tokiga texter växer fram! Tro mig de kan låta helt galet! ..men de är nya låtar på G och de som fastnar stannar :) Nu kan själva ”bakandet” börja.. Min goda vän Marianne Ylander hjälper till att fylla i text.. .när ingredienserna finns på plats åker jag till Sten som är så otroligt duktig på att förverkliga alla mina konstiga ljud ner på sina olika gitarrer, och dator och VIPS.. Så ha vi fått till en låt som klingar bra i våra öron.. ..och kanske för er😛

Hoppas att ni vill fortsätta rösta på vår låt🙂

Can’t U Feel It      ——->      099 -501 31

gm Maria(z)

2 comments on “Tusen tack till alla er..

  1. Sonja skriver:

    Va grett ,,, men du de där konstiga ljuden låt ju fala grett dom *L* Härligt

Kommentera

